Na polskim rynku coraz więcej firmy realizuje usługi z zakresu telefonicznej obsługi klienta. Z myślą o takich zespołach firma CC Training organizuje szkolenia. Zarządzanie zespołem może być szkoleniem przeprowadzonym w ramach szkoleń otwartych, często jednak w firmach pojawia się konieczność przeprowadzenia wewnętrznego szkolenia. Zarządzanie zespołem jako szkoleniem jest organizowane głównie z myślą o zespołach, dedykowanych do telefonicznej obsługi klienta oraz o zespołach sprzedażowych. Przy planowaniu szkoleń wewnętrznych z zakresu zarządzania zespołem podległych konsultantów ważne jest określenie potrzeb szkoleniowych, dopiero następnym etapem jest przeprowadzenie szkolenia dla kadry zarządzającej. W swojej ofercie CC Training ma również coaching i mentoring, skierowane odpowiednio do pracowników, będących konsultantami oraz do supervisorów i team liderów, odpowiedzialnych za organizację pracy konsultantów. Uczestnicy szkoleń mogą także rozwijać umiejętności miękkie oraz techniki negocjacyjne.