Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie systemu do elektronicznego obiegu dokumentów. Tego typu rozwiązanie pomaga usprawnić przebieg procesów w organizacji oraz utrzymać porządek w otrzymywanej i wytwarzanej dokumentacji. Zazwyczaj pierwszym wdrażanym modułem jest obsługa kancelaryjna i obieg korespondencji. Na rynku znaleźć można wiele produktów służących do zarządzania korespondencją przychodząca i wychodząca, jednak system Amodit zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencyjnych rozwiązań. Przede wszystkim jest to system inteligentny, który sam dostosowuje się do zwyczajów użytkowników, dzięki czemu wdrożenie nie wymaga kosztownych i czasochłonnych analiz, oraz pracochłonnego dostosowywania. Ponadto posiada bardzo intuicyjny interfejs, pozwalający na pracę w systemie praktycznie bez żadnych szkoleń. Moduły takie jak obieg korespondencji są gotowe do użytku zaraz po instalacji i nie wymagają żadnych dodatkowych konfiguracji.